Legrosszabb olcsó Webtárhely?

Avagy ami olcsó, az valószínűleg rossz is.

letoltes.png

3 weblapom is van a Hostinger rendszerében, de már keresem a következő szolgáltatót ahova elviszem őket. Elmesélem röviden a történetet.

Az még hagyján hogy a szolgáltatás aktiválásakor kaptunk tárhelyet és levelezést is. Tök jól indult kapcsolatunk, örültünk mint etióp gyerek a mikulásnak, aztán egyre több kraft érte az érzékeny lelkünk.

Az e-mail szolgáltatás egyik napról a másikra fizetéshez kötött lett.

Nincs is ezzel baj, miért módosíthatná a szolgáltató egyik pillanatról a másikra a szolgáltatás feltételeit, de ezek után egyik e-mail fiókba sem lehetett belépni, illetve a régebbi levelezéseket sem lehetett lementeni, továbbküldeni vagy megnézni.

Ez azért már nagyobb probléma nem? No, de haladjunk tovább.

Tegnapi nap folyamán átalakította a cég a kezdőoldalát, amiről több fontos funkció is hiányzik.
Ezek keresési közben, aktiváltam egy funkciót.
Ez úgy nézett ki, hogy klikk a

Rendelés

gombra, majd gyorsan nyomtam is egy "vissza" gombot a böngészőmben.

Mi történt ezek után?

Hopp, eltűnt egy kis pénz a bakszámlámról. Egy kattintással tudtam fizetni. Szerintem minimum egy megerősítés gombra illett volna rámennem, vagy megerősítenem a PayPal adataimat.

Nem is értem, az Ebay-em össze van kötve a PayPallal, és mégis mindig meg kell erősítenem a vásárlást.
Azóta természetesen jeleztem a problémát, frissítem is a cikket mihelyt választ kapok.

zajos.jpg

Az már tényleg csak mellékes hogy az oldalaim lassan töltenek be, és sokszor nem is elérhetőek.