PizzaKing: Kifizettük, azóta is várjuk..

Legtöbbször elfelejtenek valamit kihozni, de kifizettetni azt nem?

letoltes.jpg

Akik gyakran rendelnek a Pizza.hu illetve Netpincér oldalakkal, bizonyára minimum 1 kínos vagy bosszantó szituációval találkoztak már. Ha még nem, akkor érezzék magukat nagyon szerencsésnek.

Ugyanis, mi nem egyszer belefutottunk ilyenbe, ezek közül most kettőt kiemelve, be is számolunk róluk.

Fontos azt még viszont megjegyeznem hogy a lentebb írtakat

mi bejelentettük az ügyfélszolgálaton, ahol azóta is """küldik""" az elmaradt termékeket.

Hogy is zajlik egy ilyen rendelés, kezdjük azzal?
A neten leadod a rendelést, a listát, majd várod a futárt. Futár megérkezik, átad egy zacskónyi ételt, majd elrobog. Idő nem nagyon akad megnézni hogy jót küldtek-e esetleg nem maradt-e ki valami. Ebből adódnak a problémás esetek.

Az ajándék desszerteket

rendszeresen elfelejti kiküldeni a cég..

jó, jó, egyszer belefér, de majdnem minden alkalommal?
Amikor ugyebár jelezzük ezt, külön nem fogják kihozni, mert miért is hoznák? Amikor a következő rendeléskor jelezzük is ezt hogy előzőleg elmaradt, akkor pedig nem foglalkozik a cég ezzel a dologgal.
Van néha amikor szerencsénk van és figyelembe veszik, de elvétve csak.

Második eset, ami konkrétabb is, rendeltünk 2-3 pizzát, plusz 1 vagy 2 kész ételt. Már nem emlékszem pontosan, de a lényeg, volt hozzá 2 kis pepsi is amit ki is fizettünk.

Gondolom már kitalálta a kedves olvasó, hogy ez nem érkezett meg.

Rögtön utána hívtuk az ügyfélszolgálatot, mikor közöltem hogy nem rendelést akarok feladni, hanem panaszt szeretnék tenni, már nem volt olyan kedves a hölgy hangja. Panasz megtörtént, azt mondták intézik a dolgot.

Azóta sem ittunk Pepsit, azóta is intézik kiemelten az ügyünket.

Még mielőtt valaki jönne azzal hogy mit panaszkodunk 2 kis kóla miatt, itt nem feltétlen az elbukott és fölöslegesen kifizetett pénzen van a hangsúly, hanem ennek a problémának a meg nem oldása a fő téma.

Jártál már hasonlóan? Meséld el kommentben!